LänsiAuto

Verkkopalvelu LänsiAuton liiketoimintastrategisena moottorina
Asiointipalvelu
Palvelut
Muotoilu on keskeinen osa työtämme. Yhdistämme ihmisten tarpeet ja liiketoiminnan tavoitteet.
Hyvällä suunnittelulla ja asiakasymmäryksellä saavutetaan paras mahdollinen asiakaskokemus. Muotoilemme, tutkimme ja suunnittelemme digitaalisia palveluita ja liiketoimintaa.
Yritykset, jotka keskittyvät asiakkaidensa kokemuksiin, tekevät parempaa tulosta. Forresterin tutkimuksen mukaan muotoiluajattelu voi mahdollistaa jopa 85 % ROI:n (2019). Muotoilun menetelmien avulla madallamme riskejä, kun päätökset voi pohjata tutkittuun tietoon ja käyttäjäymmärrykseen.
Muotoilun rooli Fraktiolla on paljon laajempi kuin visuaalisten käyttöliittymien suunnittelu. Muotoilu auttaa ymmärtämään asiakkaita paremmin ja toimii päätöksenteon tukena. Kauniit pikselit ovat itsestäänselvyys, mutta ne eivät pelasta palveluja, jotka eivät puhuttele loppukäyttäjiään.
Työpajojen ja käyttäjätutkimuksen avulla pyrimme pääsemään nopeasti konkretiaan. Dokumentoimalla ja visualisoimalla tietoa, saamme luotua yhteisen ymmärryksen ja suunnattua tekemistä oikeaan suuntaan. Muotoilun prosessilla saamme vankan ymmärryksen siitä, mistä palvelun arvo syntyy käyttäjilleen.
Yhteiskehittäminen on meillä aina vahvasti läsnä ja pyrimme tuomaan saman pöydän ääreen niin asiakkaat, liiketoiminnan kuin kehittäjät. Toimimme tiiviisti kehittäjien kanssa. Dialogi suunnittelijoiden ja kehittäjien välillä on jatkuvaa, jotta varmistamme, ettei tieto siiloudu ja tuloksena on mahdollisimman käyttäjäystävällinen palvelu.
Rakennamme kevyitä prototyyppejä, joilla tutkimme ratkaisumme soveltavuutta ja iteroimme muutoksia ennen lopputuotteen rakentamista. Näin vähennämme työmäärää ja varmistamme, että julkaistu palvelu puhuttelee loppukäyttäjiä heti julkaisupäivästä.
Työmme muuttuu ja kehittyy jatkuvasti, ja viemme osaamistamme aina asiakkaidemme organisaatioihin. Valmentava ote työssämme näkyy jokaisessa projektissa. Haluamme voimaannuttaa tiimejä ja yksilöitä asiakaslähtöisten menetelmien käyttöön, koska uskomme, että ne tuottavat parhaat tulokset loppuasiakkaille. Valmennamme niin palvelumuotoilua, UX/UI-suunnittelua kuin Figman käyttöä ammattitasolla.
Olemme auttaneet lukuisia organisaatioita viemään palveluitaan uudelle tasolle. Haemme muutoksia, joilla saadaan mahdollisimman suuri vaikutus niin käyttäjien kuin organisaatioiden arkeen.
LänsiAuto
Asiointipalvelu
24 Center
Mehiläinen
Terveydenhuolto
FCG
Asiointipalvelu, Kuluttajapalvelu
Autamme, kun teillä on tarve oppia käyttäjistä tai kerätä tietoa parempien ratkaisujen tueksi. Luomme palveluille muodon, jonka voi viedä nopeastikin tuotantoon. Suunnittelemme systeemipohjaisesti ratkaisuja, jotka ovat aina toteutuskelpoisia ja puhuttelevat käyttäjiään.
Fraktion vastuullisuusstrategia ohjaa tekemistämme. Kestävässä suunnittelussa otamme erityisesti huomioon saavutettavuuden, käytettävyyden, asiakkaiden monimuotoisuuden, inklusiivisuuden sekä ympäristön katalysoivat muutokset. Autamme luomaan kestäviä palveluita, jotka ottavat huomioon ympäristön ja ihmiset.
Design Lead
Suunnittelija
Suunnittelija
Suunnittelija
Suunnittelija
Suunnittelija
Suunnittelija
Palvelumuotoilija
Design Lead