Fraktio

Pihlajalinna auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää.

Pihlajalinna tarjoaa asiakkailleen laadukkaita sosiaali- ja terveyspalveluja  ympäri Suomea. He rakentavat palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen. On helpompaa, edullisempaa ja keholle kevyempää pitää ihminen terveenä kuin parantaa sairas.

Emme tee töitä asiakkaalle vaan asiakkaan kanssa

Olemme osana Pihlajalinnan omaa digitiimiä kehittäneet heidän verkkopalveluitaan kuten ajanvarausta ja Oma Pihlajalinna -palvelua. Tärkeä lähtökohta on ollut asiakkaan tarpeiden ja toiveiden ymmärtäminen. Asioita vietiin eteenpäin Pihlajalinnan oman toimintatavan mukaan, jolloin olimme luonnollinen osa heidän tiimiään.

Osaaminen korostuu kun tehdään pienellä porukalla ja kun pitää saada asioita nopeasti aikaiseksi. Fraktiolaiset ovat siistejä tyyppejä ja erilaisia. Hyvä ryhmä.

Juho Koponen

Director of Digital Health Services, Pihlajalinna
Mitä tulee ihmisiin, niin kyllähän se ratkaisee tosi paljon millainen fiilis tulee ihmisistä. Ja meillähän on ollut hauskaa.
Toinen juttu on myös osaaminen. Kyllä sen nopeasti huomaisi, jos joku ei osaa tai ei ole riittävää osaamista siihen nähden mitä ollaan tekemässä. Se ei ole ollut teidän kanssanne mikään ongelma.

Tarja Niinisalo

Development Manager, Pihlajalinna

Fraktion tapa tehdä istui Pihlajalinnan arvoihin

Yhdessä on hyvä tehdä töitä, koska Fraktion tapa tehdä töitä istuu niin hyvin Pihlajalinnan arvoihin: eettisyyteen, ennakkoluulottomuuteen ja energisyyteen.

Etenkin eettisyys näkyy siinä että ette ajattele omaa etuanne vaan olette tosi asiakaslähtöisiä. Teidän aloitteestanne usein nostetaan esille asioita, jotka olisi meidän kannaltamme kannattavaa tehdä.

Tarja Niinisalo

Development Manager, Pihlajalinna

Fraktion rooli

Hanke käynnistettiin osaltamme hyppäämällä liikkuvaan monitoimittajajunaan. Hätäapu muuttui pian kaikenkattavaan ja pitkäjänteiseen ohjelmistokehitykseen ja suunnitteluun, joka kattaa niin frontend, backend, kuin devops ja natiivipuolen kehitystyötä, sekä visuaalisen ilmeen suunnittelua. Kehitimme myös analytiikkaa ja täten bisnespuolen läpinäkyvyyttä. Kriittisten ajanvaraus- ja potilastieto-osioiden lisäksi edistimme perinteisempää staattisen sisällön julkaisumenetelmiä ja integraatioita. Terveysalan järjestelmät vaativat ymmärrystä integraatioiden kehittämisestä, ja ponnisteluja etenkin potilastietojen turvallisuuden varmistamiseksi.

Sovelluskehityksen ja -ylläpidon lisäksi tapanamme on myös ohjata työn tekemistä kullekin asiakkaalle sopivaan suuntaan, ja yksi vastuualueistamme on täten myös työtapojen ja työympäristön kehittäminen. Koska järjestelmän loppukäyttäjiä ovat niin terveyspalvelujen asiakkaat, lääkärit, markkinointikoneisto ja hallinnolliset henkilöt, on tekemisessä huomioitava useita lähtökohtia, erilaista osaamista ja työskentelytapoja. Tavoite on kuitenkin kaikilla sama: terve loppuasiakas.

Projekti lähti osaltani vauhdilla käyntiin. Ensihikien jälkeen tajusin olevani monimutkaisen, mutta tolkulla eteenpäin menevän hankkeen parissa ja jäsen erittäin osaavassa tiimissä. Pihlajalinnan prokkis säilytti mielenkiintonsa osaltani koko sen parissa työskentelemäni ajan, ja on edelleenkin mielenkiintoista seurata, mihin suuntaan terveydenhoito on menossa.

Kiinnostuitko?

Tuike Järvi

Tuike Järvi

Myyntijohtaja

040 059 2123
tuike.jarvi@fraktio.fi
Joonas Pajunen

Joonas Pajunen

Toimitusjohtaja

050 382 3488
joonas.pajunen@fraktio.fi
Käytämme evästeitä sivun kehittämiseen.Lue lisää