Mikä rokkaa? Vaivattomuus, elämyksellisyys ja henkilökohtaisuus
Mikä rokkaa? Vaivattomuus, elämyksellisyys ja henkilökohtaisuus
Puhuja:
Ahti Leväaho
,
SmartcartPidetty:
19.10.2018
Kategoriat:
Perjantaipresis
Tällä viikolla (19.10.2018, klo 16) puhumme perjantaipresiksessä shoppailusta. Millaista on moderni shoppailu? Mitä kuluttajat haluavat ostokokemukselta? Mikä myy? Millaisia haasteita kaupat ja brändit kohtaavat? Ahti Leväaholla on vastauksia näihin ajankohtaisiin kysymyksiin.
Ahti Leväaho eli Levis on Smartcartin markkinointikippari. Miehellä on yli 25 vuoden kokemus liike-elämästä ja häntä onkin kuvailtu pelottomaksi johtajaksi. Vapaa-ajallaan Levis purjehtii, moottoripyöräilee tai hiihtää jossain päin maailmaa.