Fraktio

Verkkokauppauudistus iloisesti maaliin

Puhuja:

Eetu Karppanen
,
Kekäle

Pidetty:

18.01.2019

Kategoriat:

Perjantaipresis

Kekäle on kotimainen vaateketju, joka on vaatettanut suomalaisia jo yli 60 vuotta. Viime vuonna Kekäle otti ison harppauksen ja uudisti verkkokauppansa. Julkaisussa hyödynnettiin vaiheistusta, pehmeää sekä kovaa käyttäjädataa ja myös erityistä painotusta hakukonelöydettävyyteen. Eetu avaa esityksessään kaikki avainkeinot, joilla verkkokauppauudistus vedettiin iloisesti maaliin.

Eetu Karppanen on pitkän linjan digimarkkinointikonsultti, joka on paininut hakukoneoptimoinnin kanssa miltei vuosikymmenen verran. Internetin syvät liemet on nautittu jo nelivuotiaana ja kasvuhakkerointi on ollut asenteessa jo ennen kuin siitä tuli trendikästä.

Muita presiksiä

Perjantaipresis
Teknologiademoista uuteen liiketoimintaan
Virpi Vaittinen puhuu ennakoinnista
Perjantaipresis
Kuinka hyödyntää ennakointia vuonna 2021?
Nörttilive 2020
Perjantaipresis
Nörttilive 2020

Kiinnostuitko?

Tuike Järvi

Tuike Järvi

Chief Experience Officer

040 059 2123
tuike.jarvi@fraktio.fi
Joonas Pajunen

Joonas Pajunen

Toimitusjohtaja

050 382 3488
joonas.pajunen@fraktio.fi
Petteri Hellgren Fraktio

Petteri Hellgren

Chief Growth Officer

045 279 3970
petteri.hellgren@fraktio.fi
Käytämme evästeitä sivun kehittämiseen.Lue lisää