Hyppää sisältöön
Fraktio

Verkkokauppauudistus iloisesti maaliin

Puhuja:

Eetu Karppanen
,
Kekäle

Pidetty:

18.01.2019

Kategoriat:

Perjantaipresis

Kekäle on kotimainen vaateketju, joka on vaatettanut suomalaisia jo yli 60 vuotta. Viime vuonna Kekäle otti ison harppauksen ja uudisti verkkokauppansa. Julkaisussa hyödynnettiin vaiheistusta, pehmeää sekä kovaa käyttäjädataa ja myös erityistä painotusta hakukonelöydettävyyteen. Eetu avaa esityksessään kaikki avainkeinot, joilla verkkokauppauudistus vedettiin iloisesti maaliin.

Eetu Karppanen on pitkän linjan digimarkkinointikonsultti, joka on paininut hakukoneoptimoinnin kanssa miltei vuosikymmenen verran. Internetin syvät liemet on nautittu jo nelivuotiaana ja kasvuhakkerointi on ollut asenteessa jo ennen kuin siitä tuli trendikästä.

Muita presiksiä

Oliver Granlund
Perjantaipresis
Räätälöidyt näppäimistöt

joulu

Ilmari Kumpula valmentaa
Perjantaipresis
Mitä ovat lohkoketjut ja kryptovaluutat?
Teemu Puuska
Perjantaipresis
Palautteen voima: Miten työntekijöiden antama vertaispalaute vaikuttaa yksilöön ja organisaatioon?

Kiinnostuitko?

Joonas Pajunen

Joonas Pajunen

Toimitusjohtaja

050 382 3488
joonas.pajunen@fraktio.fi
Petteri Hellgren Fraktio

Petteri Hellgren

Chief Growth Officer

045 279 3970
petteri.hellgren@fraktio.fi